Tror jag kommer få den bästa julklappen ever.

Godkväll, jag somnade där ett tag tills min bror ringde och tyckte jag skulle kommer över.
Så jag gick ner till han och hans tjej för lite prat.
Drack ett glas vin och mest prata skit med folket, även fast jag var sjukt trött så klarade jag 45min. 
Han pratade dock i gåtor om vad jag ska få i julklapp/födelsedagspresent. Jag började nästan grina, eller fick mig en tår .. Jag tror med stora bokstäver och hoppas för den delen att jag kommer få biljetter till mig och han för att gå på iron maiden. Helt sjukt om jag får det, isånnafall så behöver jag inte så mycket mera julklappar iår. 
Vad ska man köpa tillbaka då? kanske en snygg tröja med loggan på? eller vad tycker ni? 
Jag kommer drömma gått i natt, jag lever i en dröm just nu. 
Kan skriva hur mycket som hellst om detta men ska ta och sova nu, om det går. 
Tack och hoppas tiden går fort. 2013 tack. 
 
Kommentera inlägget här: