Ted, vem är han? och vart är han?

Jag har gått och blivit kär. I en nallebjörn. 
 
Idag har jag vart ledig och sovit väldigt länge. För mig så är 9.30 länge ..
Att bara sitta och mysa i soffan, utan att tänka på att göra ordning sig är så himla underbart. 
Fick ta det lugnt ett par timmar, innan jag skulle ner på arbetsförmedlingen. 
Åh, vad jag fick veta en massa nytt och bra jobb. Skulle inte tro det. 
Dagen vart bättre vart fall, jag och Ida tog en snabb sväng på stan.
Skulle även köpa ett par tok snygga jeans men  dock satt dom inge bra, synd. 
Vart donken för lite mat i stället och även bio. 
Var på filmen Ted, helt underbart, rolig film. Jag är nästan lite kär i Ted, kan man bli det? Vill bara veta vart han bor? eller finns han? det gör han, va? Hoppas det. 
Tycker vart fall att ni ska se filmen, alla borde se den. 
Helt klart en toppen onsdag med någon som står mig nära, tack fialotta.
Du är min Ted. 
 
Ted:

<3

Kommentera inlägget här: