Snälla gud, jag vill inte ha en vit vinter.

Men hallå där.
Nyss slutat jobba och hann på stan en sväng med Matilda. 
Haft en toppen dag på jobbet, hade kunnat vart kvar längre idag men som sagt det är fredag. 
Skönt med helg men samtidigt så går den så fort, men så ska vi inte tänka. 
Hann med stan en sväng, handlade ett par vinröda strumpbyxor. 
Tänkte ha ett par snygga korta skorts till och en lite längre kavaj till .. 
Får se om jag tar på mig något sånt i kväll eller i morgon. 
Jag och Ida ska i väg och äta ikväll på the bell, blir mysig fredag. 
I morgon ska vi försöka ta oss till sundsvall men bara det inte snöar. Så det märks ..
Annars får vi shoppa lite här hemma, tråkigt men så är det bara. 
Ska se om jag hittar något fint till i morgon kvälls utgång och även till Ida som blir 22 på måndag. 
Svårt i denna stad men något fint finns det väl ;) .
Nu ska jag vila lite innan jag tar mig en dursch. 
Hörs senare ..
Kommentera inlägget här: