Massa bollar i luften.

Timmarna och dagarna och även veckorna går väldigt fort nu. Snart november. 
Tiden kan gärna få stå still ett tag efter denna helg som kommer. Hinner inte med att tänka, längre ..
Skulle vilja hinna med så mycket mer än vad jag kan och hinner. 
Vart fall så har jag många bollar i luften just nu, tänker på jobb, utbildningar, skola, flytta? ja en massa olika saker.
Idag har jag jobbat några timmar, älskar mitt jobb just nu.
Sedan gjorde jag stan, för att inhandla en massa saker hem. 
Handlade hårfärg, så sitter med en färg i nu, så ska jag in med en annan senare, kan bli mycket spännande.
Ska försöka knäppa någon bild, om det blir bra dock, annars får jag springa ner och handla någon mörk färg ..
Vi ska till sundsvall och shoppa på lördag så då får det bli en del där, handlade mest mat och sånt som behövs hem idag. Allt tråkigt,kanske är rätt ord.
Nu ska jag försöka få till färgen i håret och laga mat.  
Även ta och gå ut och gå med fröken Ida senare ..
 
Kommentera inlägget här: