Jag blir svart som natten.

Äntligen helg, men dock har veckan gått riktigt fort. Tror jag har haft fullt upp varje sekund så tiden går fort. 
Har vart en toppen vecka, har hunnit jobbat, handlat, shoppat en del, ätit god mat ute, fixat och städat hemma, hjälp både mormor och pappa. Gått på bio, tagit långa promenader och en massa saker till, man hinner med en massa bara man vill och har tid. 
 
Idag har jag vart upp och klippt min mormor och fixat lite hemma hos henne. 
Sedan tog jag nästa på kö, pappa skulle ha hjälp med garaget. Så flyttat lite saker så man blir alldeles svart om fingrarna men är man halv karl så är man, HAHA!!
Vart bjuden på middag som tack, så de var värt detta.
Ska ha en lugn kväll hemma, blir väl en lång promenad med fröken senare.
Nu soffan ett tag, så lägger jag upp något stilligt senare.  
Kommentera inlägget här: