Jag äter och äter och tar aldrig slut.

Oj, vilken dag. 
Har vart ledig på morgonen eller ledig och ledig ..
Var på möte och prata om studier. Blir att kika lite mer innan jag ska sova.
Har stora planer om att söka högskola till nästa år, vad det får vi se ;) .
Men nu ska det iaf bli av, har fixat ett konto, så nästa vecka är det bara att söka på ..
Annars blir det högskole provet igen och komma in till våren. 
Går och hoppas och tänker en massa nu ..
Iaf, så var det min morgon men har även hunnit med att jobba några timmar. 
Sen sprang jag hem och byte om för att träffa min Åsa. 
Åsa är min mamma kusin som är världens härligaste person. 
Vi gick och åt en massa gott, här på en mysig resturang. 
Ätit så mycket så min mage spricker snart. 
Hon hade vart i stockholm i helgen och hade handlat en super snygg tröja åt mig. 
Man blir så himla glad av sånt som man inte av ska hända. 
Bara jag fick det av henne så vet man att någon bryr sig mer en vad du tror. 
Alltså att någon tänker på en, det betyder en massa. 
Ska köpa något fint till henne någon dag :) .
Nu blir det soffmys och bonde. 
Hej. 
Kommentera inlägget här: