I bland blir jag rädd för mig själv.

Äntligen sitter jag i soffan med myskläder och bara vill ha en lugn fredagskväll.
Har jobbat sent idag och fick middagen serverad hos mormor min, underbart gott. 
Haft en bra mn lång dag.
Ida och jag fick för oss att vi skulle ta och gå på manis en sväng, var väl sådär ..
Jag kände mig först nykter, som jag även va sen för ung eller för gammal ..
Ja, hela stan var fullt med massa folk som skulle på g-fest .. snälla hjälp. 
Vi gick hem istället, vart en cider sen hem till soffan. 
Imorgon hoppas jag på en toppen kväll, ska dricka så jag inte blir rädd för folk och även dansa och ha kul. Så ja, ta mig till en kul utgång och en massa härligt folk, i min ålder. Tack.
Blir att ta det lugnt på dagen och försöka gå mig en tur.
Nu bli det film och sova, tack. 
Kommentera inlägget här: