One life one chance.

En MÅNAD kvar till julafton. 
Sjukt vad tiden går fort, kan bara inte fatta vart tiden försvinner någonstans. 
I bland känns det som man bara kastar bort en massa tid i livet och bara förvinner i det man har nu. 
Det kanske är rätt men samtidigt inte ..
 
Igår jobbade jag kort dag, slutade halv 2 och så himla skönt. 
Hänt en massa dessa dagar som bara inte ska få hända .. 
Jag försökte så gott jag kunde och bara leka med mina barn på jobbet och ha en massa skoj.
Dom hjälper mig genom att bara finnas och fråga en massa tok, älskar detta jobb.
Efter jobbet, gjorde jag mig klar och gick ner på stan med Ida. 
Vi gick och fika sedan kika lite på stan ..
Handlade även present till min bror som blir 25 den 9 dec.
Vart lite smått lite mig, som hårgärg, ljus och även briller som jag la upp förr. 
Dagen var perfekt och sluta med en fin middag med Ida. 
Underbart slut på dagen, äta gott och prata en massa skit. 
Idag tänker jag ta det lugnt, sitter med tända ljus och ska göra frukost. 
Ska möta Ida på stan senare och handla något fint i kväll. 
Hoppas på en toppen dag och även till er alla. 
 
Kommentera inlägget här: