Som om allt vore bra, eller varför inte bättre.

Jag tänkte börja med att skriva att jag har önskat låtar på musikhjäpen för att ge barn vatten och för att dom ska få leva precis som vi. Även detta ger en tår för hur folk lever och jag klagar på om jag inte får en choklad kalender av min mamma. Hallå!!!
Jag önskade låten miss li då hon tolkar ugglas låt första gången .. och den betyder så betydligt mycket för mig och mina dagar och år jag har haft. Därför så skriv jag med att den var till min bästa vän som även betyder. Hon betyder allt för mig och jag är så glad över att jag har henne och alla andra. 
Jag har vart sjuk några dagar nu och inte haft världens bästa helg men samtidigt har det vart skönt att tagit det lugnt. Men samtidigt till det som musikhjälpen gör så klagar jag och är sur och även ledsen för att jag vart sjuk några dagar och måste vänta med min gadd och allt som har med helgen att göra .. Men jag överlever och får försöka ha en toppen vecka istället. Hoppas att det kommer något gott efter all otur jag har haft nu. 
Åh, herregud vad tiden går fort! Kan inte tänka mig att det är en vecka kvar till jul och alla man ska göra. Måste handla klart julklappar, mat, jobba och en massa annat. Samt försöka njuta av tiden med Ida, innan hon tar sig till stockholm för att fira jul där. 
Jag önskar mig att få vara med henne men som sagt jag har mitt här och hon sitt där. Jag kommer gå och längta till den dagen hon kommer hem. Finns ingen bättre människa och som gör mig så glad då allt är så tråkigt och så orättvis här i livet. Så hellst av allt så önskar jag bara henne som vän i julklapp. Vad lyckad lottad man är igentligen. Du är underbar min kära vän. 
Tänk vad kärleks full man kan vara och jag kommer fortsätta vara det hela kvällen. För det är jag och musikhjälpen nu och lovar det kommer bli en tår eller två. 
Kommentera inlägget här: